Today.ua

“Ощадбанк“ відреагував на відгук клієнта про несвоєчасне закриття валютного рахунку

Державний банк "Ощадбанк" відповів на відгук клієнта про причини несвоєчасного закриття валютного рахунку. У банку відреагували на повідомлення і пояснили причини такої ситуації. Про це йдеться в розділі "Відгуки" на сайті Міністерства фінансів України.

"Був у відділенні і попросив за непотрібністю закрити рахунок в євро з нульовим балансом. Письмову заяву у мене не прийняли, тому що не працював принтер (за словами співробітниці Оксани). Але в усній формі повідомили, що рахунок поставлений на закриття, коли конкретно закриється - невідомо", - йдеться в повідомленні.

Клієнт "Ощадбанку" зазначив, що минуло більше місяця, але рахунок не закрився.

"Подзвонив в контакт-центр дізнатися, яка взагалі процедура закриття рахунків і терміни. Після декількох консультацій з кимось, в контакт-центрі мені повідомили, що такою інформацією не володіють, процедури і терміни завжди різні, йдіть знову в відділення з'ясовувати. Дуже корисна інформація. Якщо навіть на такі дріб'язкові питання не можуть відповісти, що вже говорити про більш складні", - повідомив клієнт "Ощадбанку".

Співробітник служби підтримки "Ощадбанку" відповіла на дане повідомлення. У ньому від імені банку повідомляється про те як компанія реагує на це звернення.

"Приносимо вибачення за некоректну інформацію. Рахунок закривається протягом 90 днів, з моменту написання заяви, в разі нульового балансу. Просимо вказати ваше ПІБ та фінансовий номер телефону в особисті повідомлення. Для повного аналізу ситуації", - повідомили в "Ощадбанку".

Нагадаємо, 5 червня в Україні ліквідували ще два банки.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ