"Ощадбанк" роз'яснив українцям механізм монетизації субсидій та отримання грошових коштів. Як повідомили в "Ощадбанку", клієнти, яким субсидія призначена до 31 грудня 2018 року, отримають компенсацію в грошовій формі з березня 2019 року.
Рахунки за комунальні послуги будуть надходити в повному обсязі без урахування субсидії, і субсидіанту слід самостійно і своєчасно оплачувати їх в "Ощадбанку", використовуючи отримані гроші. А їх залишок після отримання субсидії і розрахунку за комунальні послуги споживач зможе витрачати на свій розсуд.
Для зручності всім субсидіантам, які не є пенсіонерами, необхідно перед відвідуванням "Ощадбанку" пройти реєстрацію на офіційному сайті або в контакт-центрі "Ощадбанку" (тел. 0-800-210-800, по Україні дзвінки безкоштовні зі стаціонарних і мобільних телефонів) . Це дозволить субсидіанту самостійно вибрати найближче відділення "Ощадбанку" для монетизації субсидії, зручний час і дату для отримання субсидії без черг. Отримати субсидію ця категорія субсидіантів зможе з 12-го числа кожного місяця грошовим переказом через систему "Швидка копійка" "Ощадбанку" або на поточні рахунки, відкриті в "Ощадбанку". Для отримання потрібні тільки паспорт та ідентифікаційний код. Якщо працездатний субсидіант (не пенсіонер) вже має поточний рахунок в "Ощадбанку", то монетизація субсидії буде автоматично проведена саме на цей рахунок, і фінустанова відправить SMS-повідомлення про її надходження (при включеній послузі SMS-банкінгу).
Якщо субсидіант не має поточного рахунку в "Ощадбанку", служби соцзахисту надішлють адресне повідомлення про суму призначеної субсидії та механізм її виплати через "Ощадбанк". При отриманні першої субсидії в грошовій формі через систему грошових переказів "Швидка копійка" субсідіанту запропонують відкрити поточний рахунок. Це дозволить при зарахуванні подальших субсидій отримувати від "Ощадбанку" SMS-повідомлення про надходження. Не потрібно буде кожен раз відвідувати відділення для отримання субсидії - вона буде автоматично зараховуватися банком на карту; клієнт зможе знімати ці кошти в будь-якому банкоматі, а також зручно і своєчасно оплачувати комунальні послуги в мобільному або інтернет-банкінгу "Ощад 24/7".
З будь-яких питань, пов'язаних з призначенням субсидії, слід звертатися до структурних підрозділів з питань соціального захисту населення, а також дзвонити на гарячу лінію Кабміну за номером 15-45.