Today.ua

Ось чому ніхто не дивиться твої стріми — 5 способів творити цікавий контент від Talkytimes

Якісний контент — це багаторівневий термін, який включає безліч понять, починаючи з текстових даних на сторінках соцмереж і закінчуючи аудіо- і відеофайлами на сайтах і стрімінгових платформах. Тобто все, що можна почути, побачити і прочитати в інтернет-просторі стосується поняття контенту. Однак далеко не весь обсяг доступної в мережі інформації є якісним і цікавим навіть для цільової аудиторії. А інколи справді цікаві й актуальні ідеї залишаються непоміченими, тому що креатор несерйозно підійшов до створення публікації чи вибрав невідповідну платформу. На щастя, існує простір Talkytimes, де будь-яка ідея знайде свою аудиторію, але навіть тут немає єдиного рецепту успіху.

Тому експерти радять притримуватися 5 основних рекомендацій для створення справді якісного і цікавого контенту:

1. Не шукайте швидких способів отримати популярність.

Іноді на просторах інтернету з'являється смішне любительське відео про кошеня в картонній коробці, і за ніч воно набирає мільйон переглядів. А професійний студійний запис молодого, але вже відомого музичного бенду з якісним відеорядом за той же період має всього кілька сотень глядачів. І це нормально, адже інтернет-індустрія не працює за єдиним алгоритмом, тому універсальної схеми створити популярний контент немає.

Коли Джоан Роулінг писала книги про Гаррі Поттера, вона не сиділа годинами в роздумах, як досягти популярності чи привернути увагу читачів. Вона не копіювала вже відомі твори і не використовувала резонансні теми, щоб примусити когось читати і купувати її книги. Вона просто робила свою справу, намагаючись покращити професійні вміння і створити унікальний продукт.

Тому перший секрет полягає в тому, що немає універсальних кодів і алгоритмів, які однаково успішно працюють для різних стрімів чи публікацій. Не шукайте легких способів досягти популярності на Talkytimes, краще удосконалюйте свої вміння і працюйте над подачею матеріалу. Бо навіть заплативши за просування в соцмережах і заманивши людей за допомогою яскравих відео, картинок чи заголовків, їх потім потрібно втримати справді цікавими і якісними ідеями.

2. Оберіть робочий напрямок.

Якщо ви щойно зареєструвалися на Talkytimes і шукаєте свою нішу, в якій зможете досягти успіху, зверніть увагу на публікації з близькою тематикою та оцініть, який контент працює краще. Щоб створити успішну контент-стратегію в рамках обраної категорії, притримуйтесь трьох наступних принципів:

Оцінка трендів

Оцінка конкурентів.

Оцінка цільової аудиторії.

3. Модифікуйте контент.

Навіть дуже цікаві ідеї можуть мати слабкий відгук публіки через свою візуальну сірість. Адже недостатньо просто грамотно подати інформацію, потрібно ще заохотити фоловерів з нею познайомитися. Варто звернути увагу на такі критерії:

Вибір формату.

Перезапуск старих стрімів. Майже напевно у твоїй тематиці є класні стріми і ролики, про які давно ніхто не згадував. Дай їм нове життя, створивши підбірки чи нарізки матеріалів з минулих публікацій, щоб нагадати підписникам про важливі теми і привернути увагу до своїх матеріалів.

Покращення і збільшення об'єму. Інколи навіть найбільш популярні публікації виглядають сірими чи незавершеними, а значить їх можна переробити, розширити, додати кілька нових пунктів і оновити згідно актуальної інформації. Такий прийом працює навіть зі стрімами креаторів Talkytimes, адже це дозволяє удосконалити існуючі стріми, поглянути на них із зовсім нової точки зору.

4. Аналізуйте актуальні інтереси аудиторії.

Грамотний і продуманий контент-план потребує інформації про поточні інтереси читачів та підписників. “Гарячі” питання допомагають чіткіше вибрати напрям, в якому можна рухатись для досягнення успіху. Тому можна провести невелике дослідження, оцінивши такі дані:

Часті питання і пошукові запити.

Прив'язка до актуальних новин, створення паралельних тематик

Знайомство з трендовими хештегами.

5. Створюйте союзи і колаборації.

Інколи, щоб привернути увагу до своїх стрімів, можна запозичити трохи популярності у інших креаторів чи медійних осіб. Також рекомендується налагоджувати коннект з підписниками і генерувати контент, який буде цікавий саме їм:

Інтерв'ю з відомими особами.

Конференції та спілкування з підписниками

Якщо ти молодий креатор, який нещодавно потрапив в ком'юніті незалежних креаторів на Talkytimes, не варто копіювати відомих творців в пошуках визнання. Краще створюй свій оригінальний контент, і він неодмінно знайде відгук у поціновувачів. А ком’юніті відкритих і унікальних творців на Talkytimes вам в цьому неабияк сприятиме.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ