Якісний контент — це багаторівневий термін, який включає безліч понять, починаючи з текстових даних на сторінках соцмереж і закінчуючи аудіо- і відеофайлами на сайтах і стрімінгових платформах. Тобто все, що можна почути, побачити і прочитати в інтернет-просторі стосується поняття контенту. Однак далеко не весь обсяг доступної в мережі інформації є якісним і цікавим навіть для цільової аудиторії. А інколи справді цікаві й актуальні ідеї залишаються непоміченими, тому що креатор несерйозно підійшов до створення публікації чи вибрав невідповідну платформу. На щастя, існує простір Talkytimes, де будь-яка ідея знайде свою аудиторію, але навіть тут немає єдиного рецепту успіху.
Тому експерти радять притримуватися 5 основних рекомендацій для створення справді якісного і цікавого контенту:
1. Не шукайте швидких способів отримати популярність.
Іноді на просторах інтернету з'являється смішне любительське відео про кошеня в картонній коробці, і за ніч воно набирає мільйон переглядів. А професійний студійний запис молодого, але вже відомого музичного бенду з якісним відеорядом за той же період має всього кілька сотень глядачів. І це нормально, адже інтернет-індустрія не працює за єдиним алгоритмом, тому універсальної схеми створити популярний контент немає.
Коли Джоан Роулінг писала книги про Гаррі Поттера, вона не сиділа годинами в роздумах, як досягти популярності чи привернути увагу читачів. Вона не копіювала вже відомі твори і не використовувала резонансні теми, щоб примусити когось читати і купувати її книги. Вона просто робила свою справу, намагаючись покращити професійні вміння і створити унікальний продукт.
Тому перший секрет полягає в тому, що немає універсальних кодів і алгоритмів, які однаково успішно працюють для різних стрімів чи публікацій. Не шукайте легких способів досягти популярності на Talkytimes, краще удосконалюйте свої вміння і працюйте над подачею матеріалу. Бо навіть заплативши за просування в соцмережах і заманивши людей за допомогою яскравих відео, картинок чи заголовків, їх потім потрібно втримати справді цікавими і якісними ідеями.
2. Оберіть робочий напрямок.
Якщо ви щойно зареєструвалися на Talkytimes і шукаєте свою нішу, в якій зможете досягти успіху, зверніть увагу на публікації з близькою тематикою та оцініть, який контент працює краще. Щоб створити успішну контент-стратегію в рамках обраної категорії, притримуйтесь трьох наступних принципів:
Оцінка трендів
- . Навіть в межах однієї теми існують ідеї і напрями, які мають кращі відгуки фоловерів. На початковому етапі можна спробувати включити кілька популярних трендів в свою стратегію розвитку, щоб привернути увагу до власного профілю.
Оцінка конкурентів.
- Очевидно, що і в вузькоспеціалізованій інформаційній ніші буде існувати конкуренція і змагання за увагу читачів. Тому завжди оцінюйте можливості прямих конкурентів, читайте їхні публікації і слідкуйте за розвитком на Talkytimes — це допоможе створювати більш якісний контент без повторень і помилок.
Оцінка цільової аудиторії.
- Ваш контент не має яскравого відгуку і популярності? Можливо, ви вибрали для нього хибну аудиторію, бо при старті створили неточний первинний портрет аудиторії. Згідно дослідження експертів Google, близько 80% читачів вибирають контент згідно своїх інтересів. Спробуйте оцінити обрану тему і продемонструвати контент новій аудиторії, попередньо попрацювавши над покращенням якості публікацій.
3. Модифікуйте контент.
Навіть дуже цікаві ідеї можуть мати слабкий відгук публіки через свою візуальну сірість. Адже недостатньо просто грамотно подати інформацію, потрібно ще заохотити фоловерів з нею познайомитися. Варто звернути увагу на такі критерії:
Вибір формату.
- По статистиці, з кожним роком інтернет-користувачі все важче сприймають великі об'єми текстової інформації, віддаючи перевагу більш доступним графічним чи аудіофайлам. А згідно з останніми опитуваннями серед власників смартфонів в віці 17-35 років, серед усіх доступних форматів 70% міленіалів віддають перевагу коротеньким яскравим відеороликам на 20-30 секунд. Тому відмовтесь від подачі нової ідеї в вигляді сухого тексту чи довгого відео, адже на Talkytimes доступні і більш цікаві способи подачі контенту.
Перезапуск старих стрімів. Майже напевно у твоїй тематиці є класні стріми і ролики, про які давно ніхто не згадував. Дай їм нове життя, створивши підбірки чи нарізки матеріалів з минулих публікацій, щоб нагадати підписникам про важливі теми і привернути увагу до своїх матеріалів.
Покращення і збільшення об'єму. Інколи навіть найбільш популярні публікації виглядають сірими чи незавершеними, а значить їх можна переробити, розширити, додати кілька нових пунктів і оновити згідно актуальної інформації. Такий прийом працює навіть зі стрімами креаторів Talkytimes, адже це дозволяє удосконалити існуючі стріми, поглянути на них із зовсім нової точки зору.
4. Аналізуйте актуальні інтереси аудиторії.
Грамотний і продуманий контент-план потребує інформації про поточні інтереси читачів та підписників. “Гарячі” питання допомагають чіткіше вибрати напрям, в якому можна рухатись для досягнення успіху. Тому можна провести невелике дослідження, оцінивши такі дані:
Часті питання і пошукові запити.
- Навіть під найпопулярнішими стрімами і публікаціями на Talkytimes можна побачити коментарі з побажаннями від фоловерів. Прочитавши найбільш повторювані питання, виберіть теми, які хвилюють підписників і створіть окремий пост з відповідями і роз'ясненнями. Таку ж інформацію допоможе отримати аналіз популярних пошукових запитів на будь-якій популярній стрімінговій чи контент-платформі.
Прив'язка до актуальних новин, створення паралельних тематик
- . Привернути увагу читачів можна за допомогою органічного поєднання обраної теми з актуальними світовими новинами або з іншими популярними тематиками. Це дозволить створити абсолютно нову, неочікувану точку зору на вже існуючі обговорення, або навіть розпочати цілу підбірку актуальних публікацій в рамках глибокого аналізу відомих проблем.
Знайомство з трендовими хештегами.
- Аналіз хештегів допоможе виділити трендові публікації і зрозуміти, які питання найбільше обговорюються в межах вибраного напрямку. Таким чином вдасться оцінити мотиви аудиторії та її можливу реакцію на той чи інший стрім.
5. Створюйте союзи і колаборації.
Інколи, щоб привернути увагу до своїх стрімів, можна запозичити трохи популярності у інших креаторів чи медійних осіб. Також рекомендується налагоджувати коннект з підписниками і генерувати контент, який буде цікавий саме їм:
Інтерв'ю з відомими особами.
- Невелике інтерв'ю на кілька хвилин з відомим експертом чи діячем в вибраній області допоможе створити чудовий матеріал з унікальними порадами і рекомендаціями, повз який не зможуть пройти поціновувачі якісного контенту.
Конференції та спілкування з підписниками
- . Прислухаючись до побажань своїх фоловерів та створюючи публічні обговорення важливих питань, можна отримати багато нових і цікавих робочих напрямків, розвиток яких буде приваблювати нову аудиторію.
Якщо ти молодий креатор, який нещодавно потрапив в ком'юніті незалежних креаторів на Talkytimes, не варто копіювати відомих творців в пошуках визнання. Краще створюй свій оригінальний контент, і він неодмінно знайде відгук у поціновувачів. А ком’юніті відкритих і унікальних творців на Talkytimes вам в цьому неабияк сприятиме.