Український ринок електронної комерції щорічно зростає на 50-60%. Найбільше українці купують в інтернет-магазинах одяг, аксесуари, косметику, техніку та гаджети. Про це свідчать дані компанії GfK Україна.
У всьому світі 93% споживачів зазначають, що хоч б раз купували щось через інтернет, в Україні ця цифра – 91%. Зокрема, більшість онлайн-покупок в Україні та світі здійснюються через мобільні телефони.
В Україні 20 мільйонів інтернет-користувачів. З них 36% регулярно купують товари в мережі, а це близько 7 мільйонів осіб.
"Онлайн-аудиторія України активно зростає з року в рік. Збільшується кількість користувачів, які для доступу в інтернет використовують мобільні пристрої. У другому кварталі 2018 р. проникнення смартфонів було 57%. Цей показник нижче, ніж в Європі, але завдяки двом таким факторам, як активне проникнення інтернету після впровадження технології 4G, і насичення ринку доступними моделями смартфонів, очікується збільшення підключених смартфонів вчетверо до 2025 р.", – зазначила провідний аналітик компанії "Google Україна" Олена Фігурна.
Згідно з останнім дослідженням GfK, для покупок на українських сайтах наші споживачі витрачають в середньому 1515 грн на рік.
Варто зазначити, що українці купують одяг онлайн частіше, ніж жителі Чехії, і трохи рідше, ніж жителі Польщі. У Польщі кількість покупців, які вважають за краще вибирати одяг і взуття онлайн, досягає 39%, а в Чехії – всього 23%.
Як повідомлялося, з 1 липня 2019 року українці платитимуть податок за міжнародні посилки вартістю від 100 євро.