Today.ua

Названо основну версію трагедії в Шереметьєво

Основною версією в розслідуванні катастрофи літака SSJ-100 "Аерофлоту", жертвами якої стала 41 людина, стали невірні дії пілотів. Паралельно слідство розбирається з наземними службами, які, можливо, оперативно не відреагували на надзвичайну подію, передають російські ЗМІ.

Підозри щодо пілотів пов'язані з їхніми діями при посадці, коли електростатичний розряд пробив фюзеляж і вивів з ладу автоматику управління літаком. Захід в ручному режимі, на думку близьких до розслідування аварії джерел, виявився складним: пілоти могли орієнтуватися тільки на показання приладів і власні навички. Через невикористане паливо Superjet сідав з максимальною масою. Це створило додаткові труднощі для приземлення.

Літак знизився до злітно-посадкової смуги з перельотом більше 1 км і перевищенням шляхової швидкості на 30 км/год. Навіть за таких умов посадка, на думку експертів, була цілком безпечною. Але в результаті ще однієї можливої ​​помилки льотчиків літак занадто жорстко торкнувся колесами бетонки і зробив кілька відскоків. Стійки шасі продавили паливні баки літака, гас з них виплеснувся на двигуни і загорівся. Пасажири із задньої частини літака отримали травми через "стрибки" лайнера і не могли вибратися з салону самостійно. Палаючий навколо авіаційний гас не залишив пораненим жодних шансів на виживання, передають росЗМІ.

Серед інших версій розглядаються недостатня кваліфікація диспетчерів і осіб, які проводили технічний огляд борту, несправність самого повітряного судна і навіть несприятливі погодні умови. Остаточні висновки про причини події зроблять фахівці МАК і Слідчого комітету.

Як відомо, 5 травня в Росії незабаром після вильоту літака з Москви у Мурманськ екіпаж повідомив про технічні неполадки і попрямував у “Шереметьєво” на екстрену посадку. При посадці у літака загорілися двигуни і подломилися стійки шасі.

Пожежа літака Sukhoi Superjet 100 в аеропорту “Шереметьєво” забрала життя 41 людини. Всього в авіалайнері знаходилося 78 осіб, вижили 37. У повітряне судно після вильоту з Москви до Мурманська в небі вдарила блискавка, внаслідок чого було втрачено радіозв’язок, а лайнер перейшов в режим прямого управління.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ