Європейські автомобілі на вторинному ринку машин можуть конкурувати зі своїми японськими суперниками в плані надійності, комфорту і технологічності. Серед них і моделі масового сегменту, які при невисокій вартості можуть порадувати автомобілістів своїми характеристиками.
ТОП-5 найнадійніших європейських моделей:
Opel Astra H
Дане авто вийшло дуже вдалим, особливо якщо йдеться про версію з автоматичною трансмісією. Це той випадок, коли АКПП краще «механіки». Завдяки відносній «свіжості», Opel Astra цього покоління ще не встигли сильно постраждати від корозії. Найкращим стане варіант з дизельним двигуном на 1,9 літра та "автоматом". Низька витрата і надійна трансмісія порадують будь-якого власника.
Renault Megane 2
Peugeot 307
Ще одна модель родом з Франції. Особливої уваги заслуговує версія з дизельним двигуном і механічною КПП. Таке авто тішить власників малим "апетитом", надійною трансмісією, міцною ходовою частиною і комфортним салоном. Виконання в кузові універсал порадує також просторістю і зручністю посадки.
Skoda Octavia Tour
Перше покоління «Октавії» досі залишається популярним серед водіїв. Запорука успіху моделі в простоті конструкції та надійності. Ходова частина автомобіля витримує навіть наші нерівні дороги, а простий в обслуговуванні 1,6-літровий двигун MPI добре перетравлює вітчизняний бензин. Є ще 75-сильний дизель і 1.8-літровий турбомотор, але ці агрегати недешеві в обслуговуванні.
Volkswagen Passat B6
Шостий «Пассат» ще зберіг усі принади своїх попередників в плані надійності та витривалості. Разом з тим, це вже цілком сучасне авто, з високим рівнем комфорту, просторим салоном і непоганими дизельними двигунами. Найкращим варіантом стане 1,9-літровий турбодизель на 105 «коней». З ним не поганяєш, зате скромна витрата пального і великий ресурс агрегату не можуть не радувати.
Відзначимо, що всі перераховані вище моделі відрізняються доступною ціною на вторинному ринку (навіть розмитнені екземпляри – ред.), і майже усі являються представниками так званого «гольф-класу», за винятком Volkswagen Passat, який відноситься до повноцінного D-сегменту.
Раніше повідомлялося, скільки втрачають у вартості найвідоміші моделі автомобілів протягом перших трьох-п’яти років користування.