Today.ua

“Нам дуже шкода“: як ПриватБанк відреагував на випадки шахрайства

ПриватБанк знову опинився в центрі скандалу - цього разу через випадки шахрайства, з якими зіштовхнулись його клієнти. Відповідна скарга була опублікована на сайті Мінфіну.

Так, клієнтка ПриватБанку повідомила ім'я та номер картки шахрайки, яка "продає" речі, бере передплату, але так і не відправляє замовлення.

"Кидає людей на гроші, на дитячих речах, бере передоплату і нічого не відправляє взамін, сама не заперечує, що таким чином заробляє гроші, будьте обережні", - написала клієнтка ПриватБанку.

У службі підтримки ПриватБанку відповіли на дане звернення і повідомили важливі уточнення, додавши, що банку "дуже шкода".

"Нам дуже шкода, що Ви зіткнулися з такою ситуацією. Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку", - відповів представник ПриватБанку.

Нагадаємо, раніше ПриватБанк потрапив у новий скандал - у клієнта зникло з картки майже 10 тис. грн.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ