Today.ua

“Можна забити на своє звернення“: клієнти ПриватБанку поскаржились на роботу терміналів

ПриватБанк знову отримав гнівні відгуки з боку клієнтів. Цього разу причиною тому стала робота терміналів ПриватБанку.

Так, на сайті "Мінфін" з'явився коментар про те, що ПриватБанк часто використовує "чудову фразу": "Ми прийняли в роботу вашу заяву".

"Так ось, після цієї фрази можна спокійно забивати на своє звернення. Тому що в будь-якому випадку запит буде відхилено. Поповнювала днями свою карту, через термінал ПриватБанку, і все б нічого, але замість суми 1200, на рахунок зайшла тільки 1000. Одразу ж була набрана гаряча лінія, оператор записав дані, сказали, що все перевірять, і гроші будуть зараховані на карту. А через 3 дні ПриватБанк повідомив, що ніякої помилки не було", - йдеться в коментарі.

На даний відгук вже відреагували представники ПриватБанку.

"Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваш контактний номер", - йдеться у відповіді.

Також в коментарях зазначили, що після першої відповіді банку про те, що "жодної помилки не було", багато людей опускають руки і перестають боротися за свої гроші.

"Знаю випадок, коли після двох таких відповідей про помилку інкасація банкомату показала надлишок, і гроші повернули. Ви пишіть заяву на інкасацію банкомату із зазначенням номера банкомата, розташування, суми платежу, часу проведення операції, номіналів банкнот (якщо пам'ятаєте) і повернення грошових коштів. Ось якщо вам дадуть відповідь, що інкасація показала, що надлишків немає, то довести свою правоту практично неможливо", - порадив користувач Toxa David.

Нагадаємо, раніше клієнти поскаржились, що ПриватБанк недодає грошей в банкоматах.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ