Today.ua

Мовний скандал: працівниця кав'ярні відмовилась обслуговувати клієнта державною мовою, бо “не збирається залишатись в Україні“

У київській кав'ярні "Інтеграл кава" працівниця відмовилась обслуговувати клієнта державною мовою, а згодом і зовсім заявила, що не прийматиме замовлення. Таку позицію вона пояснила тим, що буцімто не зобов'язана говорити з відвідувачами українською, і взагалі не збирається залишатись в Україні.

Інцидент стався в ТЦ "Аркадія", на вулиці Борщагівській 154-а.

Відповідний відеоролик опублікували на сторінці громадської організації "Не мовчи" у Facebook.

"Київ, ТЦ "Аркадія", вул. Борщагівська 154-а, кав'ярня "Інтеграл кава". Державна мова. Розмовляв з ПП Ткаченко, сказав, що "не обязана". Без коментарів", – підписали ролик у мережі.

На відео можна почути, як клієнт запитав працівницю, чи вона знає українську. На що дівчина відповіла: "Погано".

"Я в Україні не буду довго залишатися", – додала вона.

За її словами, знати державну мову – не її професійний обов’язок. Також вона сказала, що може відмовитись від замовлення, адже чоловік знімає її на відео.

На запитання, чи повідомить вона про це власника, дівчина відповіла, що може це зробити, втім, не буде, адже вона "не зобов'язана".

Нагадаємо, раніше політтехнолог і радник президента України Володимира Зеленського Микита Потураєв поставив крапку в мовному питанні, заявивши, що Україні потрібно забути про російську мову як регіональному і захищати її виключно на рівні національних меншин.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ