Мовна політика компанії McDonald's викликала багато запитань у українців. Відмова компанії обслуговувати відвідувачів російською мовою багато людей сприйняли неоднозначно. До недавнього часу в терміналах самообслуговування клієнтів за замовчуванням була встановлена російська мова, однак ця опція зникла, і тепер ознайомитися з меню мережі ресторанів можна українською, або англійською мовами. Слідом за McDonald's на такий крок пішла українська мережа ресторанів "Lviv Croissants" ("Львівські круасани").
У цьому закладі в терміналах для безконтактного замовлення відвідувачі тепер можуть вибрати українську, англійську або польську мову меню. У львівській мережі зазначають, що позиція української мови завжди була для них більш принциповою.
"На жаль, змінити налаштування за один-два дні ми фізично не могли. Але свідомо вирішили, що не будемо відтягувати встановлення таких терміналів. Хоча і вирішили, що російської мови в наших закладах не буде", – сказано в повідомленні компанії у Facebook.
У коментарях під публікацією користувачі Мережі в основному підтримують рішення мережі закладів, але деякі зазначили, що для зручності російську мову можна було б і залишити.
"Молодці, треба буде звітати до вас з родиною", "Дякую за таку позицію! Ще було б ідеально, аби у ваших закладах не лунала російська попса", "Якщо російської не буде - буду до вас заходити. Інакше - лише антиреклама", "Для зручності користування можна і залишити. По замовченню що б була рідна мова. А так це виглядає як хайп. Проблема зовсім не у мові на якій люди розмовляю, коли це усі зрозуміють світ буде кращим", "Українською смакує краще", "Гарна позиція, але...якась трішки однобічна. Якщо ви так сильно вболіваєте за українську мову, можливо слід залишити в терміналах ЛИШЕ українську мову! До чого залишати польську?? Такими темпами через рік доведеться боротися не проти русифікації, а проти "ополячення", - відзначили українці.
За словами представників мережі ресторанів "Львівські круасани" безконтактний спосіб замовлення повинен допомогти забезпечити безпеку гостей та співробітників в умовах епідемії коронавіруса. Що стосується обслуговування на касах, то згідно з політикою закладу, касир завжди вітається з відвідувачем українською мовою, а потім переходить на мову Гостя.
Раніше повідомлялося, що Володимир Зеленський не заплатить штраф за порушення карантинних норм в одному з кафе міста Хмельницького.