У понеділок, 11 листопада, під час всесвітньої розпродажі на китайському сайті AliExpress українці витратили мільйони доларів. За інформацією ПриватБанку, за добу українці здійснили через картки близько 740 000 транзакцій, через що стався збій в системі банку. У сумі було витрачено на покупки 323 млн. грн., або $13,1 млн.
Наплив шопоголіків 11 листопада у два рази перевищив пропускну спроможність найбільшого українського банку. Замість максимально допустимих 30 тис. транзакцій в хвилину наші громадяни намагалися провести 60 тис. за хвилину. Через це платежі "зависали" і люди масово телефонували зі скаргами на "гарячу" лінію.
У 2019 році китайський розпродаж на AliExpress побив всі рекорди в Україні. Якщо у 2017 році 11 вересня кількість транзакцій досягала 517 тисяч, а сума витрачених на шопінг коштів становила $9 млн, то в цьому році показники значно вищі. За даними "Укрпошти", за 10 місяців поточного року Україна опинилася на другому місці у світі, а по загальній вартості куплених товарів увійшла в загальносвітовий ТОП-10.
Перший всесвітній розпродаж на китайському сайті AliExpress відбувся у 2009 році. Він отримала назву Singles' Day від красивого числа – 11.11. За логікою тих, хто придумав це "свято", скупчення "одиничок" у даті можна було б назвати "днем самотніх людей".
Десять років тому в онлайн-розпродажі на AliExpress взяли участь всього 27 продавців. Компанія таким чином вирішила збільшити поінформованість споживачів про покупки в інтернеті, і вже у 2019 році кількість брендів, які взяли участь у розпродажі 11 листопада на китайській онлайн-платформі, перевищило 200 тис. найменувань.
Раніше повідомлялося, що в ПриватБанку зафіксували рекордну чергу платежів у зв'язку з розпродажем на Aliexpress.