ПриватБанк вляпався у черговий гучний скандал. На сайті Мінфіну в розділі "Відгуки" з'явилася нова скарга клієнта Приват24. Чоловік повідомив, що йому без згоди нарахували кредитний ліміт у розмірі 50 тисяч гривень. В ПриватБанку дуже шкодують, але пообіцяли розібратися в неприємному інциденті.
"Зарахували кредит 50 тисяч до без мого відома. Карта Gold. Більш того просив не робити кредитів по карті в принципі. Вирішити в дистанційному режимі незручності викликані своїм вчинком вони не можуть... Достоїнств у Привату немає. Комісії високі, плюс немає кешбеку, тупа служба підтримки", - повідомив злий клієнт ПриватБанку.
Представник служби підтримки ПриватБанку оперативно відреагував на скаргу клієнта Приват24, повідомивши про причини такої ситуації та можливі рішення.
"Ми шкодуємо, що у вас накопичилося стільки негативу, пов'язаного з нами. Хочемо звернути вашу увагу на те, що наявність ліміту кредитних коштів на картці не зобов'язує вас до його використання. При бажанні ви завжди можете прибрати кредитний ліміт у Приват24 в меню «Мої рахунки» — «Управління карткою/рахунком». Окремо приносимо вибачення за те, що після спілкування з нашою службою підтримки у вас залишився неприємний осад. Дозвольте нам детальніше розглянути ваш випадок", - відповіли у ПриватБанку.
Раніше ПриватБанк вляпався у черговий гучний скандал. Незадоволений клієнт повідомив, що Приват24 ввів комісію за переказ грошей з картки без попереджень.
Нагадаємо, ПриватБанк звернувся до українців із закликом не брати участі ні в яких конкурсах, які нібито проводяться від імені банку.