Оператор мобільного зв'язку lifecell блокує дзвінки з фіксованих номерів "Укртелекому" на номери своїх колишніх абонентів, які покинули оператора в рамках послуги перенесення номера MNP. У зв'язку з цим, абоненти мають труднощі зі зв'язком, повідомляється на сайті "Укртелекому".
"Блокування відбувається з боку комутаційного обладнання ТОВ Лайфселл. В ході впровадження послуги перенесення номера Укртелеком зафіксував випадки непроходження викликів на номери колишніх абонентів lifecell, що перейшли до мереж мобільного зв'язку інших операторів.Така ситуація неприпустима, порушує чинні рішення НКРЗІ про заборону блокування трафіку і створює умови для недобросовісної конкуренції серед операторів", - сказано в повідомленні.
Для перевірки цих фактів "Укртелеком" звернувся до УДЦР. За результатами вимірювань, проведених УДЦР, були отримані дані, що свідчать про системні і штучні блокування з боку lifecell дзвінків на номери абонентів, які перейшли до мереж інших операторів мобільного зв'язку.
"Укртелеком" неодноразово закликав мобільного оператора до досягнення компромісу щодо умов передачі голосового трафіку абонентів, які скористалися MNP. Компанія вимагає припинити штучні блокування, що обмежують можливості майже 1500 абонентів, які, за даними УДЦР, вже пішли від lifecell.
Популярні зараз
Глава МЗС повідомив, коли F-16 з'являться в українському небі
Українські банки масово блокують карти клієнтів: названо причини
Названо категорії чоловіків, які можуть залишити країну в умовах мобілізації
При цьому, між "Укртелеком" та операторами Vodafone Україна і Київстар немає проблем у передачі трафіку абонентів, які скористалися послугою MNP.
У компанії lifecell цю ситуацію поки не прокоментували.
Раніше повідомлялося, що lifecell спільно з компанією UAPAY запустили чат-бот для здійснення фінансових операцій в месенджері BiP. Нова послуга тепер доступна на всіх пристроях Android і iOS.