Today.ua

Lifecell запустив новий сервіс самообслуговування для абонентів

Український оператор мобільного зв'язку Lifecell, який за рік втратив мільйон клієнтів, запустив новий мобільний додаток для підвищення лояльності своїх абонентів. За допомогою додатку "Мій Lifecell" можна поповнювати рахунок, відправляти екстрений запит на переказ коштів чи зворотній зв'язок, отримати доступ до загальної інформації про номер (балансу, PIN/PUK-кодів тощо). Про це повідомили у прес-службі компанії.

"Ера коротких номерів та очікувань з’єднання з оператором потроху йдуть у забуття. Додаток "Мій Lifecell" дає змогу швидко дізнаватися про баланс рахунку, залишок хвилин, Інтернету та SMS, підключати тарифи та послуги", - зазначається в повідомленні.

Мобільний додаток "Мій Lifecell" являє собою спеціальний сервіс самообслуговування, що дозволяє отримати доступ до багатьох можливостей номера безпосередньо через ПК або мобільний пристрій. Користувачі мають можливість контролювати витрати та керувати своєю мобільною лінією. Додаток доступний як для користувачів Android, так і iOS.

В оновленому розділі Shake&Win розігруються корисні подарунки – гігабайти інтернету, безкоштовні SMS та хвилини на інші мережі.

Нагадаємо, Антимонопольний комітет України відмовив Lifecell у визнанні українських мобільних операторів Vodafone і Kyivstar монополістами.

Today.ua повідомляв, що українці все частіше скаржаться на мобільного оператора Lifecell через погану якість зв’язку, повільний інтернет та наплювацьке ставлення співробітників компанії.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ