Today.ua
66891

Lifecell запустив чат-бот для фінансових операцій через мобільний додаток BiP

Оператор мобільного зв’язку Lifecell спільно з компанією UAPAY запустили чат-бот для здійснення фінансових операцій в месенджері BiP. Нова послуга тепер доступна на всіх пристроях Android і iOS. Про це повідомляється на сайті компанії.

Чат-бот в BiP дає абонентам Lifecell можливість виконувати грошові перекази між фізичними особами з будь-якої платіжної картки на іншу платіжну карту в межах України, здійснювати оплату за QR-кодом, одержувати грошові перекази на бажану суму, генеруючи QR-код, і швидко поповнювати рахунок телефону будь-якого мобільного оператора. Для спрощення подальшої роботи, інформація по картах відправника зберігається в системі.

Контроль за дітьми в інтернеті: Київстар запустив новий корисний додаток
Мобільний оператор Київстар спільно з компанією Avast — світовим лідером в області продуктів для цифрової безпеки — розробив додаток Star Guard Family, який дозволяє...

Комісія за грошові перекази, у тому числі за допомогою QR-кодів, становить 1% + 5 грн за кожну транзакцію. При поповненні мобільного рахунку абонентів Lifecell комісія стягуватися не буде. Для абонентів інших мобільних операторів комісія за поповнення рахунку складе 3%.

Щоб скористатися сервісом, необхідно завантажити месенджер BiP з Google Play або App Store (чат-бот знаходиться в розділі Discover месенджера BiP).

Щоб переказати гроші, користувачеві необхідно:

Як відомо, UAPAY – це українська фінансова компанія, що входить в холдинг Softinvest, яка надає фінансові послуги з переказу коштів з використанням електронних платіжних засобів з допомогою платіжного сервісу UAPAY.UA, який включає в себе онлайн-перекази і платежі.

Today.ua повідомляв, що з 5 червня мобільний оператор Lifecell знизив вартість тарифу для пакету “Лайфхак” (на 25 гривень — до 150 грн.), а також розширив функціонал в пакетах “Хайп” і Platinum.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ