Lifecell запускає найдешевший тариф

Автор: Міхєєнко Наталія

Lifecell, один з найбільших українських операторів мобільного зв'язку, з 29 березня 2019 року запускає бюджетний тариф "4 Безліміта" за 40 гривень, який дешевше будь-якого з актуальних тарифів. За ці гроші мобільний оператор Lifecell пропонує безліміт на розмови всередині мережі, 30 хвилин дзвінків на інші номери, 100 МБ інтернету на день. Про це повідомили в прес-службі компанії.

Lifecell запускає найдешевший тариф - today.ua

Бюджетний тариф включає безлімітні дзвінки всередині мережі Lifecell, необмежений інтернет-трафік для перегляду відео на популярних ресурсах, необмежене спілкування в месенджерах, безлімітне користування "Фейсбуком". І ще 30 хвилин для дзвінків на інші номери в межах України і 100 МБ інтернету на день. Відзначається, що цей тариф буде з чотирьохтижневою формою оплати.

Lifecell запускає найдешевший тариф

Також Lifecell почав збирати базу потенційних користувачів нової послуги збереження номера при зміні оператора (MNP). Для залучення нових абонентів оператор запустив спеціальний сайт MNP (Mobile Number Portability). Для тих, хто зареєструється на спеціальному сайті, оператор Lifecell пообіцяв провести розіграш призу – єдиного смартфона General Mobile 8, який продається в Україні у межах 4 тисяч гривень. Нова послуга компанії запрацює з 1 травня 2019 року.

Популярні зараз

Україна цьогоріч може залишитися без врожаю фруктів: в усьому винні бджоли

Українським біженцям у Німеччині скорочують готівкові виплати

Названо пенсії, які отримуватимуть українці з мінімальною та середньою зарплатою

У Раді готують нове підвищення пенсій українців: виплати зростуть до 60% від зарплати

Підпишіться на Today.ua, щоб бути в курсі останніх новин:

Раніше стало відомо, що Lifecell запустив для абонентів тарифного плану “Лайфхак” акцію “6 тижнів”, яка триватиме до 31 грудня 2019 року. Якщо раніше пакет послуг за тарифом надавався на 4 тижні, то на період акції його збільшили до 6 тижнів. Про нововведення повідомляється на сайті оператора мобільного зв’язку.

В той час як інші українські оператори підіймають тарифи та отримують чимало негатива в свій бік, Lifecell повернувся обличчям до клієнта та пропонує більш економні тарифи. Можна зробити висновок, що стратегія "Лайфцела" на сьогодні - це захоплення долі ринку шляхом переманювання абонентів від інших українських мобільних операторів.