Один із найбільших українських операторів мобільного зв'язку Lifecell почав збирати базу потенційних користувачів нової послуги збереження номера при зміні оператора (MNP), до запуску якої залишилося 48 днів. Про це повідомили у прес-службі компанії.
Для залучення нових абонентів Lifecell запустив спеціальний сайт MNP (Mobile Number Portability). Для тих, хто зареєструється на вказаному сайті, оператор пообіцяв провести розіграш призу – єдиного смартфона General Mobile 8, який продається в Україні у межах 4 тис. грн. Його виробництво налагодила материнська компанія Turkcell.
Незважаючи на те, що оператор наполягає на суто інформаційній спрямованості проекту, абсолютно очевидно, що він збирає дані потенційних клієнтів послуги перенесення номера не для того, щоб розповісти їм про нові технології.
Два інших великих мобільних оператори – "Київстар" і Vodafone Україна також заявляли про свою готовність запустити MNP, однак, поки не виявили особливої публічної активності у зв'язку із запуском майбутньої послуги.
Нова послуга запрацює 1 травня 2019 року. Для того, щоб скористатися MNP, потрібно переконатися, що номер зареєстрований (контрактникам цього робити не потрібно, у оператора є всі дані). Здійснити процедуру можна, наприклад, зателефонувавши в кол-центр і "прив'язавши" номер до себе, щоб потім розпоряджатися ним повною мірою. Для найбільш просунутих користувачів є послуга онлайн-реєстрації з електронним цифровим підписом.
Після подачі заявки оператор перевірить всі дані і видасть абоненту нову SIM-карту зі "старим" номером. Перенесення повинне займати не більше трьох робочих днів. Не виключено, що послуга буде безкоштовною. Міняти оператора можна буде не частіше, ніж один раз на 30 календарних днів.
В Україні перші спроби впровадити MNP робилися ще в 2010 році, але всі вони блокувалися в судовому порядку.
Today.ua повідомляв, що Lifecell розширив базу своїх потенційних абонентів до 1,8 млн домогосподарств, уклавши контракти з партнерами - компаніями "Воля", Vega, "Ланет", "Тріолан", "Тенет".