Lifecell, один з найбільших мобільних операторів, примусово переводить своїх абонентів на тарифні плани подорожче. Українці тривалий час скаржаться на оператора, який нахабно "грабує" своїх клієнтів. Служба підтримки взагалі не реагує на скарги. Один з абонентів поділився своєю проблемою, залишивши гнівний відгук.
"Lifecell примусово переводить абонентів на тарифи подорожче. Я вибрав інший тариф, замість запропонованого, система не дозволяє перейти на інший тариф, якщо на рахунку не вистачає грошей. Поповнив рахунок, після чого була знята абонплата за два тарифних плани відразу, за старий і новий. Дзвінок в підтримку нічого не дав: "Користуйтеся двома тарифними планами. Повернення грошей не передбачено". Все, як у кидал в 90-х: гроші з рук випустив - "робота зроблена". Я, звичайно, знав про "порядність" цієї контори, але давно не міняв тарифних планів і забув про їх систему шахрайства", - поскаржився абонент Lifecell.
У компанії на скаргу поки не відреагували.
Раніше Today.ua повідомляв, що Lifecell запустив найвигідніший тариф в Україні — "Інтернет Жара". Новий тарифний план відмінно підходить для любителів інтернету. Вартість цього пакета — 60 гривень за 4 тижні.