Київстар, один з найпопулярніших мобільних операторів в Україні, застеріг своїх абонентів від телефонного шахрайства, випадки якого останнім часом стали особливо частими в Україні. Так, в Київстарі зазначили, що протягом останніх кількох днів у мережі розповсюджується інформація про застереження абонентів щодо дій шахраїв, які виманюють у них пароль до системи самообслуговування "Мій Київстар" і здійснюють протиправні дії.
"Київстар звертає особливу увагу на те, що працівники компанії, телефонуючи абонентам, ніколи не вимагатимуть назвати будь-який із паролів від системи. Просимо не передавати одноразовий чи постійний пароль третім особам", - йдеться в повідомленні пресслужби оператора.
Також зазначається, що з метою підвищення обізнаності абонентів про кібербезпеку та задля убезпечення користування системою самообслуговування "Мій Київстар" компанія ініціювала низку заходів.
Тепер під час першого входу в систему "Мій Київстар" та отримання повідомлення з кодом для входу у тексті SMS компанія наголошує, що дані цифри в жодному разі не можна нікому передавати. При кожному вході у систему самообслуговування абонент отримує текстове повідомлення про такий доступ із лінком на сторінку входу в систему, де можна скинути усі активні сесії та змінити пароль.
Абонентам Київстар рекомендують:
- регулярно змінювати постійний пароль (наприклад, хоча б раз на пів року);
- використовувати унікальний пароль для кожного акаунта: соцмереж, пошти, онлайн-банкінгу тощо.
Раніше повідомлялось, що аферисти виманюють у абонентів пароль до системи самообслуговування "Мій Київстар", а потім заходять в банківський інтернет-сервіс і знімають гроші.