Один із найбільших операторів мобільного зв'язку "Київстар" разом зі стартапом WInfoSpot запустив новий інформаційний сервіс у своїх фірмових магазинах. Тепер корпоративні клієнти зможуть отримати інформацію про послуги оператора в конкретному магазині Kyivstar, підключившись до безкоштовного Wi-Fi мережі Starinfo через свій смартфон.
Завдяки новому сервісу відвідувачі магазину Київстар зможуть швидко отримати інформацію про актуальні акції, індивідуальних пропозиції абонентам, враховуючи їх профіль використання телеком-послуг оператора, отримати відповіді на найпоширеніші запитання, а також дізнатися про переваги контрактного обслуговування.
Стартап пропонує рішення, яке робить безкоштовну точку доступу Wi-Fi персоналізованим інформаційним інструментом. Відразу після підключення до мережі на екрани смартфонів виводиться корисна інформація для клієнтів. Сервіс не вимагає установки додатків або реєстрації. Вміст в ньому можна налаштувати для кожного магазину чи навіть для окремого клієнта.
Starinfo працює в 200 фірмових магазинах Київстар. У березні, коли послуга працювала в тестовому режимі, новим сервісом скористалося понад 20 тис. клієнтів.
На даний момент "Київстар" налічує 450 фірмових магазинів у 230 населених пунктах. У фірмових магазинах оператора мобільного зв'язку абоненти можуть не тільки придбати смартфони та інші гаджети на вигідних умовах, але і отримати консультації експертів і широкий перелік послуг: підключити «Домашній Інтернет» або «Домашнє ТВ», вибрати новий вигідний тарифний план або перейти на контрактне обслуговування, замінити SIM-карту на USIM, щоб приєднатися до користувачів 4G.
Today.ua повідомляв, що з 12 квітня 2019 року "Київстар" відключає застарілі пакети SMS. Абонентам буде запропоновано тариф "Пакет 150 SMS за ціною від 25 грн.