Київстар піклується не лише про якість послуг для своїх абонентів, але й працює над їх безпекою. Не секрет, що рекламні повідомлення, які надходять на мобільні номери українців, дратують багатьох. Тому Київстар вирішив обмежити нескінченний SMS-спам і з 3 березня припиняє відправку корпоративних повідомлень українцям. Цим рішенням компанія зробить користування своїми послугами ще приємнішим.
Крім того, в останній час Київстар часто звертає увагу своїх абонентів на випадки шахрайства та попереджає про існуючі шахрайські схеми аби убезпечити користувачів від аферистів. В компанії радять українцям час від часу змінювати пароль від аккаунту "Мій Київстар", а усі інші паролі, через які є доступ до мобільних додатків, ні в якому разі не зберігати у мобільному.
Київстар також дає можливість блокувати спам-повідомлення з інших каналів в інтернеті за допомогою системи SMS AntiSPAM, яка дозволяє відстежувати надходження спам-повідомлень у режимі он-лайн, встановлювати різні фільтри та блокувати небажаний трафік. Усе зроблено для максимального комфорту абонентів, які платять немалі гроші за мобільний зв'язок і хочуть по-максимуму отримувати задоволення від обслуговування.
Нагадаємо, до 1 березня включно абоненти Київстар зможуть отримати повний безліміт на соціальні мережі і відеосервіси, незалежно від свого тарифного плану.