Абоненти Київстар скаржаться на те, що мобільний оператор без їх відома змінює тарифні плани на більш дорогі. У компанії повідомили, що діють відповідно до законодавства та попереджали своїх клієнтів про зміну тарифів заздалегідь.
В прес-службі Київстар, коментуючи скаргу одного з абонентів, пояснили, що усім своїм користувачам інформацію про зміну тарифних планів було надіслано в період з 24 по 26 грудня 2019 року, а подорожчання відбулося 1 лютого.
Крім того, з інформацією щодо змін тарифів абоненти Київстар можуть ознайомитися на сайті компанії, або прослухати інформаційне повідомлення, телефонуючи на номери 466 та 460.
Як повідомлялося раніше, з 1 лютого Київстар припинив надавати послуги в рамках застарілих тарифних планів «Домашній Інтернет» та «Все разом». Заздалегідь абонентам запропонували альтернативні тарифи з покращеними умовами та більшим об’ємом послуг. Подорожчання стосується не всіх тарифів. Наприклад, у тарифі «Київстар Дзвінки» було збільшено обсяг послуг без підвищення вартості тарифу, а абонентам, що користуються тарифом «Безлім Соцмережі», дали можливість перейти на тариф, який на 25 гривень дешевше. Користувачі тарифу «Максимальний безлім» були переведені на тариф «Все разом Екстра», який зараз коштує 225 грн замість 155 грн.
Нагадаємо, Київстар попередив своїх клієнтів про шахраїв, які телефонують українців від імені співробітників компанії та вимагають у людей гроші.