Київстар не відміняв абонплату для своїх абонентів у зв'язку з карантином через коронавірус в Україні. Ця новина була опублікована у зв'язку з 1 квітня і відповідає дійсності лише частково.
Справа в тому, що мобільний оператор Київстар дійсно запропонував своїм абонентам на час карантину ряд безкоштовних послуг, серед яких дзвінки на гарячі лінії по профілактиці COVID-19, консультації лікарів у мобільному додатку Doctor Online, а також розширений список телеканалів для користувачів "Київстар ТБ". Для учнів і студентів Київстар надав унікальну можливість користуватися освітніми ресурсами Prometheus і Wikipedia без сплати за інтернет.
Що стосується оплати мобільного зв'язку, абоненти контрактної форми оплати отримають відстрочку до кінця квітня в рамках послуги "Відстрочка платежу", а всі інші абоненти зобов'язані до кінця карантину оплачувати послуги зв'язку, як і раніше. Зробити це без комісії і не виходячи з дому можна через мобільний додаток "Мій Київстар".
Звичайно ж, абоненти Київстар були б не проти заощадити під час карантину і не платити абонплату, але ні один мобільний оператор на таке не піде. Таке може статися тільки на наступне 1 квітня.
Раніше повідомлялося, що на період карантину Київстар запустив вигідний тариф "Всі разом Базовий", який коштує 150 гривень в місяць.