Київстар неодноразово попереджав своїх абонентів про телефонних шахраїв, які від імені мобільного оператора виманюють в українців пароль від сервісу "Мій Київстар" з метою викрадення у них грошей. Схем обману існує кілька десятків, і при тому, що людей попереджають про шахраїв, вони все одно часто попадаються на "гачок" аферистів.
У компанії "Київстар" дали кілька порад своїм абонентам, як уберегти мобільний телефон від шахрайських атак. По-перше, українцям радять іноді змінювати пароль від аккаунта "Мій Київстар". Також необхідно створювати різні паролі для соціальних мереж, інтернет-банкінгу тощо, щоб аферистам було складніше підібрати коди доступу, коли вони зламають ваш телефон. І ще дуже важливо не зберігати паролі в електронному вигляді, а краще записувати їх десь на папері.
Як правило, шахраї представляються співробітниками компанії і починають пропонувати абоненту якісь послуги, вимагаючи зателефонувати або надіслати смс-повідомлення на певний номер. Інакше, як кажуть абоненту, він втратить свої кошти, зв'язок, тощо. Люди в паніці виконують вказівки тих, хто їм дзвонить, і надають свою особисту інформацію невідомим людям.
Фахівці колл-центрів Київстар не мають права вимагати у абонентів яку-небудь особисту інформацію. Про офіційні акції компанії завжди повідомляється на сайті Київстар і в соціальних мережах. Тому якщо вам по телефону пропонують взяти участь в якій-небудь акції, зайдіть на сайт і перевірте її наявність, перш ніж платити гроші за участь.
За словами одного з абонентів Київстар, йому подзвонили аферисти з проханням ввести пароль в додаток "Мій Київстар", який прийшов смс-кою на телефон, щоб таким чином поліпшити якість зв'язку мобільного оператора. Чоловік розгледів у розмові підозрілі моменти, тому не став продовжувати розмову.
Раніше повідомлялося про ще одну схему видурювання коштів у людей, в результаті якої шахраї отримують доступ до їх банківських рахунків.