Київстар, один з найпопулярніших українських мобільних операторів, без відома абонента вирішив перевести його на дорогий тариф. Про це розповів сам абонент, який назвався Олександром.
"Доброго дня, меня звати Олександр, хочу поділитися наступним. На сьогоднішній день я є клієнтом компанії Київстар, користуючись послугою "Домашній інтернет" з тарифним планом "Вільний+", зіткнувся з такою ситуацією: зателефонувавши на гарячу лінію Київстар 0800 300 460 я абсолютно випадково дізнаюся, що мій тарифний план "Вільний+" чи то закривається, то чи оновлюється, і мене з 1.02.2020 переводять на більш дорогий "Безлім 100_2017", про що нібито мене сповістили за допомогою СМС", - повідомив Олександр.
Абонент Київстару наголосив, що жодних повідомлень від оператора ні в електронному, ні в паперовому, ні в голосовому вигляді не отримував, і ніякої згоди на перехід на інший тарифний план не давав.
"Вільний+" і "Безлім 100_2017" за своєю суттю ідентичні, різниця між ними полягає лише в їх вартості", - заявив абонент Київстару.
Він також зазначив, що на сайті оператора тарифні плани "Вільний+" і "Безлім 100_2017" вказані як архівні (тобто ті, які підключалися раніше), але є цілком дійсними.
"На підставі всього викладеного, хочу заявити що Київстар порушує закон України "Про телекомунікації" та закон України "Про захист прав споживачів", так як не має права переводити абонентів на інший тарифний план без їхньої згоди, а процедура закриття, заміни тарифних планів повинна проходити в рамках чинного законодавства, - наголосив абонент Київстару.
Нагадаємо, раніше мобільний оператор Київстар попередив абонентів про телефонні махінації.