Today.ua

Київстар дозволив клієнтам не поповнювати рахунок на час карантину

Київстар дозволив своїм абонентам на час карантину не поповнювати свій мобільний рахунок, якщо на це немає такої можливості. При цьому користування послугами абонентам не обмежать. У рамках послуги "Відстрочка платежу" клієнти Київстар зможуть до кінця березня користуватися зв'язком мобільного оператора, а сплатять за нього вже у квітні. Жодної комісії при цьому стягуватися не буде.

Абонентам, які не користуються кредитними лімітами, Київстар до 4 квітня скасовує комісію при замовлені додаткових коштів. Українцям, які перейшли на контрактну оплату, скориставшись опцією «Відкладене підключення», зможуть і далі користуватися всіма послугами.

Для абонентів, які багато часу проводять в Інтернеті у нічний час, Київстар запропонував на час карантину новий вигідний тарифний план "Нічний" усього за 30 гривень на місяць. У межах цього тарифу користувачі отримують додаткові 10 Гб мобільного інтернету, який можна використовувати з 00:00 до 08:00.

Крім того, під час карантину Київстар зробив безкоштовним доступ до певних інформаційних ресурсів, таких як веб-сайти урядових організацій та освітні послуги. Також абоненти, які підключені до послуги “Київстар ТВ”, мають безкоштовний доступ до новинних і дитячих телеканалів та до відеобібліотеки онлайн-кінотеатру “Іvi”. Така пропозиція буде дійсною до 5 квітня 2020 року.

Нагадаємо, через коронавірус в Україні Київстар почав закривати свої магазини.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ