Жителі столиці все частіше звертаються в колл-центр Київської міської державної адміністрації зі скаргами про неякісні комунальні послуги.
У колл-центрі розповіли, що кількість незадоволених громадян порівняно з минулим роком зросла на 30 тисяч. З початку 2018 року року оператори прийняли понад 652 тисяч звернень, за аналогічний період 2017 року – 621 тис. звернень. У середньому на «гарячу лінію» міської адміністрації телефонують близько 65 тис. чоловік в місяць, або більше 2 тис. на день.
В апараті КМДА стверджують, що переважна більшість звернень стосуються житлово-комунального господарства – 61,9%, сфери транспорту – 4%, і близько 1% – медицини.
Раніше повідомлялося, що для отримання додаткової інформації про порядок призначення субсидій українці можуть звертатися за номером 0800507309. Дзвінки зі стаціонарних телефонів у межах України безкоштовні.