На сьогоднішній день "Київстар", який з 1 травня 2019 року запустив нову послугу з перенесення абонентських номерів, яка ще відома, як MNP (Mobile Number Portabilit), поки втрачає своїх абонентів.
Відзначається, що сумарний відтік абонентів Київстар станом на 13 травня становить 90 осіб.
“В основному йдуть ті клієнти, які хочуть тарифи дешевше. Через якість ніхто не йде - ми моніторимо. Активність послуги навіть нижче, ніж ми прогнозували", - відзначає джерело в компанії "Київстар".
Офіційно у Kyivstar відгукуються про запуск послуги MNP позитивно.
“Питання тарифів вже не є двигуном для зміни телеком-оператора. На ринку мобільного зв'язку України кілька років поступово зменшується кількість других і третіх SIM-карт, оскільки всі телеком-оператори надають вибір тарифних планів з великою кількістю хвилин для дзвінків на інші мережі", - відзначають у прес-службі мобільного оператора.
У компанії також додали, що отримали сотні заявок від абонентів конкурентів, які хочуть перейти до них.
Раніше Kyivstar спільно з Міжнародним благодійним фондом “Українська Біржа Благодійності” в рамках ініціативи “Дитяча надія” допомогли Національному інституту раку закупити медичне обладнання у відділення променевої діагностики. На кошти, які клієнти Київстар перерахували за допомогою SMS-повідомлень, були закуплені датчики і блок безперебійного живлення для апарату УЗД. Тепер більше двох тисяч маленьких пацієнтів Інституту раку зможуть вчасно пройти необхідне доопераційне та післяопераційне обстеження.