Today.ua

“Коли клієнт став невигідним“: ПриватБанк потрапив у черговий скандал

ПриватБанк останнім часом доволі часто опиняється в центрі скандалів через невдоволені відгуки клієнтів. Так, нещодавно на сайті Мінфіну з'явився черговий негативний відгук про ПриватБанк.

Так, чоловік розповів, що вирішив взяти участь в промо-акції "Без стейків сумно, а без кеша - вігідно!". В рамках цієї акції учасники могли отримати кешбек за оплату покупок в інтернеті.

"Були виконані умови акції, які були озвучені в правилах на момент моєї реєстрації в ній: зробив оплату в інтернеті із застосуванням платіжної картки Мastercard, які потрапляють під дію пункту 2.1.3 і не потрапляють під дію пункту 2.3 умов акції, без використання Приват24", - повідомив клієнт.

Однак кешбек від банку, за його словами, так і не надійшов, а у відповідь на його скаргу в банку відповіли, що операції оплат комунальних послуг і послуг мобільного зв'язку на інтернет-порталі платіжної системи Portmone.com не є операціями для виконання умов акцій.

"Ця відповідь суперечить їх же правилам... Організатор акції ПриватБанк і його партнер Mastercard по відношенню до просунутих учасників акції повели себе недобре. Нічого не заважає банку або його партнеру в подальшому кинути своїх клієнтів, коли клієнт стає невигідним для них", - заявив чоловік.

Нагадаємо, раніше клієнт ПриватБанку повідомив, що з його рахунку було безпідставно знято 500 грн.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ