Київстар продовжує знущатися над своїми клієнтами. Мешканка Мелітополя поскаржилася на якість послуг мобільного оператора. За словами абонента Київстар, на скарги ніхто не реагує. Клієнтка поділилася своєю проблемою, залишивши гнівний відгук, розкритикувавши якість обслуговування компанії.
Ірина Славова розповіла, що абонплата з її рахунку знімається з затримкою, дзвінки і мегабайти інтернету оплачуються за штрафним тарифом Київстар. Вона зазначила, що при цьому гроші на її рахунку є.
У компанії Kyivstar на скаргу клієнтки поки не відреагували.
Також знайшлися й інші абоненти, які вкрай незадоволені якістю послуг мобільного оператора Київстар. Вони скаржаться, що зв'язок жахливий, інтернет майже не працює. У Черкасах цілий місяць район сидів без мобільного зв'язку Київстар.
Раніше один з найпопулярніших операторів мобільного зв'язку в Україні зробив важливу заяву для своїх абонентів. Зокрема, повідомляється про припинення надання послуги "Інтернет без меж". Ця послуга стала недоступною для абонентів Київстар з 1 грудня 2019 року.
Нагадаємо, Kyivstar запустив мобільний додаток Doctor Online. Тепер абоненти можуть отримувати рекомендації лікарів цілодобово в режимі онлайн. 10-хвилинна консультація обійдеться у 50-70 гривень.