Київстар провів свою першу зустріч Kyivstar Business Hub, яка відбулася в Києві у формі відкритого діалогу. У ній взяли участь понад 160 представників бізнесу. Київстар зазначив, що захід було присвячено темі "Е-перспектива: електронний документообіг для бізнесу". Про це повідомили в прес-службі Kyivstar.
- Київстар шукає нові шляхи для того, щоб ставати ближчими до своїх клієнтів, - сказав директор з розвитку бізнесу на корпоративному ринку Kyivstar Євген Кражан. - Для нас важливо знати, чим живе бізнес, які в нього проблеми і чим телеком-оператор може допомогти, використовуючи сучасні цифрові інструменти.
Під час першої зустрічі учасники Open Talk від Kyivstar Business Hub ознайомилися, зокрема, з перспективами появи нових державних електронних сервісів, дізналися про переваги застосування Mobile ID для підписання документів онлайн, на прикладі сервісу Star.Docs отримали покроковий інструктаж, як почати користуватися електронним документообігом (ЕДО) в своїй компанії і отримати в результаті значну економію часу, коштів і ресурсу персоналу.
Президент Київстар Олександр Комаров (на фото) також зазначив, що сьогодні оператору вже недостатньо говорити з бізнес-клієнтами тільки про зв'язки, оскільки бізнесу важливо отримати те, що може підвищити його ефективність.
У компанії Київстар також повідомили, що подальші Open Talk від Kyivstar Business Hub будуть присвячені обговоренню напрямків, пов'язаних з використанням інструментів для роботи з клієнтами (CRM-систем, віртуальної АТС та IP-телефонії), продуктами на основі Big Data, впровадженням IoT-рішень та застосування хмарних технологій.
Раніше Київстар запровадив нову послугу для бізнес-абонентів без документів.