Київстар потрапив у гучний скандал через незаконне списання грошей клієнта за допомогою Приват24. Житель Мелітополя повідомив про махінації під час поповнення рахунку мобільного зв'язку. Абонент поскаржився, що за поповнення рахунку на номер Kyivstar у нього раптово почали зникати великі суми грошей.
«Прийшло повідомлення від Київстар, що мій номер переадресовано. Я здивувався, попросив дружину, щоб вона набрала мене. Гудки йшли, але мій телефон не дзвонив. Буквально тут же мені приходить повідомлення від Приват24 з проханням підтвердити вхід в особистий кабінет. Я, звичайно, скасовую дію. Починаю дзвонити на Київстар для того, щоб скасувати переадресацію, оператор говорить, що якимось чином переадресація була замовлена з сервісу «Мій Київстар». Відразу починаю дзвонити у ПриватБанк. Поки я чекав з'єднання з оператором, почалося саме жорстке», — каже клієнт Kyivstar.
Потерпілий одразу ж зателефонував оператору Київстар.
«Приходить знову в додаток Приват24 запит про підтвердження входу, я не встигаю натиснути «скасування», як він автоматично підтверджується. І як тільки дівчина-оператор взяла трубку, у мене почалися списання (поповнення рахунок мобільного телефону) на суму 240 грн. Поки я розповів дівчині, в чому суть, що потрібно повністю заблокувати рахунок і аккаунт, у мене списали ще 270 і 290 грн», — додав постраждалий абонент.
У компанії Kyivstar цей випадок назвали «сумнівним» та порадили переходити до обслуговування номера на основі договору.
Нагадаємо, мобільний оператор Київстар спільно з компанією Avast — світовим лідером в області продуктів для цифрової безпеки — розробив додаток Star Guard Family, який дозволяє батькам контролювати доступ дітей до інтернету з мобільних пристроїв. Крім того, нова програма дозволяє убезпечити їх від неприйнятного контенту та потенційних загроз у мережі, і захистити телефони від вірусів.
Додаток можна налаштувати на 10 мобільних пристроях одночасно, що дозволить створити безпечне середовище для користування інтернетом усіма членами родини.