Будівництво Кримського мосту спричинило просідання Керченського підхідного каналу, що несе загрозу для судноплавства регіону.
Відповідно до даних про фактичні глибини акваторії порту Керч, ще в 2015 році Керченський підхідний канал дозволяв проводити в торгівельний порт судна з осадкою до 8 метрів, а в січні 2019 року прохідна осадка суден зменшилася до 4.9 метрів.
На думку фахівця, який пропрацював в портах Керчі майже два десятка років, замулювання каналу – природний процес. Потік води з Азовського моря виносить пісок і мул, який не може повністю пройти повз опори мосту. Керченська бухта починає активно міліти.
"В принципі, якщо регулярно чистити канал, то судноплавство можна врятувати. Однак даний ефект також спостерігається в самій Керченській протоці. За останні роки там відразу кілька суден сіли на мілину на фарватері з Кавказької сторони в тих місцях, де раніше вони вільно проходили", - розповіли портовики.
Популярні зараз
Пенсії порахують за єдиною формулою: хто отримуватиме майже 10 000 грн на місяць
Мінімальну зарплату українським суддям з ВРП підвищили до 236 тысяч гривен
Чим підживити півонії навесні: один аптечний засіб допоможе виростити пишні квіти
ГУР атакувало завод з виробництва стратегічних бомбардувальників Ту-22М у Казані
Подальше будівництво мосту може вщент знищити Керченський підхідний канал, якщо не прийняти належні заходи.
Нагадаємо, на автопідходах до Керченського мосту на окупованому півострові через сильні снігопади обвалилися штучно створені насипи.
Раніше повідомлялося, створення насипу на ділянці дороги Керч – Багерове може призвести до розриву прямого транспортного сполучення між смт Багерове та іншими населеними пунктами.