За допомогою муніципальної «Картки киянина» міська влада контролюватиме цільове використання бюджетних коштів на проїзд пільговиків. Про введення єдиної системи обліку населення повідомив директор Департаменту соціальної політики Юрій Крикунов.
«Київ наразі є єдиним містом в Україні, яке передбачає у своєму бюджеті кошти на відшкодування пільгового проїзду. Сьогодні муніципальна картка «Картка киянина» є єдиним механізмом, що дає можливість фактично зафіксувати, скільки пасажирів скористалися пільгою на проїзд. Таким чином, на підставі цих даних перевізники зможуть отримувати з міського бюджету повну компенсацію за перевезення пільговиків», – зазначив Крикунов.
На сьогоднішній день у наземному громадському транспорті в столиці встановлено валідатори, за допомогою яких здійснюється облік пільгових категорій громадян. У разі наявності пільги, під час валідації кошти не знімаються. Картка виключно реєструється у системі для коректного обліку пасажиропотоку та компенсації витрат на перевезення підприємствам-перевізникам. Тож Київська міська державна адміністрація наполегливо рекомендує киянам-пільговикам отримати та користуватися муніципальною карткою «Картка киянина».
Нагадаємо, отримати картку киянина пільговики можуть безкоштовно у будь-якому відділенні «Ощадбанку» міста Києва. Для цього при собі необхідно мати паспорт, ідентифікаційний код та документ, що підтверджує пільговий статус. Після цього необхідно активувати соціальний транспортний додаток в Управлінні праці та соціального захисту населення за місцем реєстрації або в Департаменті соціальної політики.
Раніше повідомлялося, що оновлена "Картка киянина" матиме транспортний, комунальний, освітній та платіжний додатки.