Українські далекобійники не на жарт розсердилися на президента Володимира Зеленського, який назвав їх "засранцями". Перевантажені фури розбивають дороги, в тому числі і щойно відремонтовані, і у держави так ніколи ніяких грошей не вистачить, щоб привести дороги в порядок, говорить президент. Далекобійник Вадим Дубовський, який працює у США, відповів на заяву президента, нагадавши йому про відповідальність влади за все, що відбувається в країні, в тому числі і за погані дороги.
Колишній киянин Вадим Дубовський зараз проживає в Чикаго. Він вже 10 років працює там водієм-далекобійником. Чоловік розповідає, що в США існує контроль за далекобійниками з боку держави, а також самоконтроль водіїв та відповідальність за порушення. Саме ці три складові вирішують проблему, заявлену Зеленським.
У Штатах невигідно об'їжджати пункти контролю за вагою вантажу — це втрата часу і втрата палива. Також на трасах існує достатньо пристроїв, де водій може сам визначити вагу вантажу. Якщо у водія в машині буде виявлена зайва вага, то він понесе за це відповідальність. Якщо компанія, яка завантажила фуру, перевищила допустимий ліміт ваги, то вона стане банкрутом. Обманювати компаніям водіїв у США дуже не вигідно.
"Саме держава в США подбала про те, щоб вантажівки не розбивали дороги. А для чого ще існує влада в Україні? Щоб створити таку систему, у всіх сферах, щоб людям було невигідно порушувати правила, закони, Конституцію?", - зазначив далекобійник.
За словами Дубовського, українському президентові пора перестати вести себе як підліток, а почати нарешті працювати.
"Скільки там тобі років, кажуть 42? А ведеш себе як підліток...Якісь відосики... Слухай, немає часу. Йди працюй! Не будь лохом! Тобі таку країну довірили!!!...", - завершив Вадим Дубовський своє відеозвернення.
Нагадаємо, інші українські далекобійники також звернулися до українського президента, нагадавши гаранту, що саме вони в період коронавіруса сідали за кермо і доставляли вантажі з продуктами і медикаментами для лікарень, і запропонували Зеленському спочатку побудувати в країні автомобільні дороги за нормативами, щоб не доводилося постійно ремонтувати фури, а потім вже говорити про порушення.