ПриватБанк останнім часом все частіше розлючує клієнтів проблемами з онлайн-оплатою товарів і послуг. Одна з клієнток ПриватБанку поскаржилась, що під час оплати посилки на "Новій пошті" вартістю майже 3200 грн сталася помилка і оплатити товар через Приват24 їй так і не вдалося.
Клієнтка ПриватБанку повідомила, що намагалась оплатити посилку карткою для виплат, і, як виявилось, інтернет-ліміт був обмежений.
"Співробітники Нової пошти попросили почекати до вечора, переконуючи, що будуть наприкінці зміни обнуляти термінал, і гроші повинні надійти, якщо ні - то прийти на наступний день і написати заяву", - розповіла клієнтка.
Зрештою, гроші так і не надійшли, а ПриватБанк попросив очікувати близько двох тижнів, "якщо питання закриється мирно", то гроші повернуть.
"В результаті пройшло більше 2 місяців, заяву подали в суд, і потрібно очікувати до 120 днів", - поскаржилась клієнтка Приват24.
Представник ПриватБанку вже відреагував на цю скаргу, зазначивши, що кошти списуються на рахунок торгівельної точки, де проводилась оплата, а не на рахунок банку.
"В даному разі, так як суму було списано, і магазин не провів повернення коштів, то зі свого боку ми почали процедуру чарджбеку за Вашим зверненням", - йдеться у відповіді ПриватБанку.
Представник банку додав, що заявка прийнята в роботу, а регламент її розгляду становить до 120 днів з моменту її реєстрації.
Нагадаємо, раніше ПриватБанк відмовився видати клієнту нову карту, бо таких не виявилося у відділенні банку.