Наприкінці минулого року прем'єр-міністр, лідер політичної партії "Європейська стратегія Гройсмана" зареєстрував торгові марки, патент на які дійсний до 8 лютого 2028 року.
Зокрема, мова йде про ТМ Groisman і Groysman, які можуть використовуватися для спілкуваннях на форумах в режимі онлайн, передачі зображення і повідомлень за допомогою комп'ютера, а також для послуг інформаційних агентств.
Крім того, Володимир Гройсман володіє брендом Гранд City, який, згідно з перерахованих в реєстрі Укрпатенту видів діяльності, застосовується в сфері реклами, забезпечення продуктами харчування, а також виробництві міцного алкоголю.
Як раніше повідомляв Today.ua президент України Володимир Зеленський подав заявки на реєстрацію кількох торгових марок Ze і ZeNews, а також слоганів, які пов'язані з його політичною кампанією. Відзначається, що завдяки цим торговим маркам, Зеленський і його команда стали впізнаваними в політиці. Відповідно до опису, Зеленський збирається використовувати їх в поліграфії, телебаченні, рекламі, освіті тощо.