Today.ua

“Фейсбук“ посилює вимоги до розміщення передвиборчої реклами

Соціальна мережа "Фейсбук" анонсувала посилення політики розміщення користувачами передвиборчої реклами напередодні президентських виборів в Україні. Про це повідомила продакт-менеджер компанії Сара Шифф.

"З минулого тижня ми почали тимчасово забороняти зарубіжну передвиборчу рекламу щодо України. Це частина наших заходів для запобігання зовнішньому впливу. Крім цього, в середині березня ми маємо намір встановити в Україні  нові правила розміщення політичної реклами, аналогічні тим, які раніше було встановлено в США, Бразилії, Індії та Великій Британії", - сказала вона.

За її словами, нові правила передбачають жорсткішу ідентифікацію осіб, які розміщують таку рекламу, та ширші можливості щодо вивчення розміщеної реклами.

"Ми вимагатимемо від таких осіб надання чинних документів про ідентифікацію особистості та підтвердження, що вони є тими, ким називаються. Це одне з наших зобов'язань: забезпечити, щоб за політичною рекламою у "Фейсбук" стоять справжні люди", - наголосила Шифф.

Вона додала, що з березня у так званій бібліотеці реклами можна буде ознайомитись з інформацією про виконавців, дізнатися, скільки часу було витрачено на рекламу, скільки вона зібрала емоцій, чи є вона актуальною. Також для загального ознайомлення буде представлено демографічний зріз про осіб, котрі переглянули рекламу: вік, стать, місце.

Нагадаємо, "Фейсбук" блокуватиме фейкові сторінки кандидатів у президенти, створені у період передвиборчої агітації. За словами міністра внутрішніх справ Арсена Авакова, станом на 19 лютого лише 9 з 44 офіційно зареєстрованих кандидатів мали верифіковані акаунти.

Раніше повідомлялося, що "Фейсбук" звинуватили у порушенні законів про недоторканність приватного життя.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ