Американська компанія Tesla повідомила, що відновила ліфтбек Model S і кросовер Model X, які отримали модернізовану силову установку останнього покоління, що дозволила електромобілям збільшити запас ходу, поліпшену пневмопідвіску, а також підтримку 200-кіловатних зарядок.
Силова установка, яка тепер встановлюватиметься на Tesla Model S й X, працює з ефективністю більше 93 відсотків. Удосконалення зазнали синхронний електродвигун на постійних магнітах, силова електроніка з карбіду кремнію, підшипники, редуктори, і системи охолодження та змащення.
У зв'язку з цим Tesla зазначила приріст запасу ходу на 10%, до 596 кілометрів для Model S і до 523 кілометрів для Model X. Крім того, нововведення підвищило потужність і покращення часу розгону електромобілів Tesla.
Електрокари з новою силовою установкою підтримують зарядку потужністю 200 кіловат при підключенні до терміналів V3 Superchargers і 145 кіловат до V2 Superchargers, що зробить швидшим процес заряджання акумулятора на 50%.
Крім того, виробник поліпшив адаптивну пневмопідвіску, яка стала більш комфортною при русі в режимі автопілота й на крейсерській швидкості. При динамічній їзді підвіска стала більш "зібраною".
Tesla заявила, що тепер алгоритм роботи пневмостойок покращуватимуть з кожним новим випуском прошивки.
Також, як зазначили в компанії Ілона Маска, для поліпшення аеродинаміки усі нові електромобілі тепер будуть опускати нижче.
Нагадаємо, раніше автомобільна компанія Tesla оголосила про важливі зміни в стратегії, що стосуються конфігурацій, цін і продажів електромобілів.