В епоху цифрових технологій онлайн-покупки стали невіддільною частиною нашого життя. Попри це ще далеко не всі покупці віддають перевагу саме віртуальним покупкам. Експерти інформаційного порталу Promocodius провели цікаве дослідження впливу промокодів на знижку на відмову від онлайн-покупок.
Результати дослідження
Дослідження Promocodius показало, що понад 50% споживачів відмовляються від покупки та покидають кошики без подальшого оформлення замовлення, коли не можуть знайти промокод на знижку. Аналітики пояснюють отримані результати психологічною залежністю покупців, котрі обирають онлайн-шопінг, від можливості отримати знижку. Також вони вважають, що подібні результати дослідження вкрай важливі для інтернет-магазинів, яким потрібно розуміти поведінку споживачів та те, як вони приймають рішення про покупку.
Чим більше пропозицій з’являється на ринку, тим більше споживачі шукають досвід, цікаві пропозиції та цінності, а не просто товар. 68% опитаних вважають, що купони на знижку підвищують впізнаваність бренду та завойовують лояльність клієнтів. Аналітики PromoCodius припускають, що промокоди на знижку несуть в собі це відчуття цінності, тому споживачі більш схильні купувати, коли відчувають, що отримують кращу пропозицію. Експерти зазначають, що люди шукають купони незалежно від свого фінансового стану. Бажання знаходити найкращі пропозиції однаково поширене серед людей з будь-яким рівнем доходу.
Ключові психологічні фактори поведінки споживачів, які варто врахувати онлайн-бізнесу:
- Феномен страху упустити можливість (FOMO). Покупці часто бояться упустити вигідну пропозицію, тому маючи промокод, швидше закінчують покупку. Якщо під час оформлення замовлення промокод відсутній, багато людей залишають кошик через страх надалі упустити знижку.
- Уявна економія та раціоналізація. Помітивши пропозицію зі знижкою, споживачі починають оцінювати потенційну економію, й майже завжди оцінюють її вище її реальної цінності.
За результатами дослідження було визначено важливість стратегій для зменшення кількості покинутих кошиків. Онлайн-бізнесу важливо розуміти динаміку покинутих кошиків, і на основі її аналізу впроваджувати ефективні стратегії, які підвищують коефіцієнт конверсії та дохідність продаж.
Не менш важлива прозорість у ціноутворенні та знижках. За допомогою чіткої цінової політики та легкодоступних знижок бізнес може побудувати довірчі відносини з покупцями. Також ефективним інструментом є підтримка зв’язку з покупцем навіть після відмови від кошика. Робити це можна з допомогою автоматичної розсилки електронних листів з ексклюзивними знижками покупцям, що підвищує ймовірність завершення покупки.
Promocodius.com — це онлайн-платформа, яка пропонує актуальні купони, промокоди та знижки для тисяч відомих брендів. Заснована у 2016 році. Працює в Україні, Чехії, Польщі, Словаччині, Румунії, Швеції, Данії, Фінляндії, Норвегії, Іспанії, Мексиці, США, Туреччині.