54-річна Дженніфер Лопес анонсувала вихід нової колекції спідньої білизни, яку вона створила разом із відомим італійським брендом. Американська актриса та співачка стала головною моделлю рекламної кампанії та викликала фурор зовнішнім виглядом.
Зірка фільму "Моє нестримне весілля" роздяглася для нової сексуальної рекламної кампанії бренду Intimissimi, разом з яким випустила капсульну колекцію ефектної мереживної білизни.
Спільна капсульна колекція отримала назву This Is Me… Now ("Це я...зараз") – таку саму назву носить майбутній музичний альбом зірки, який, як очікують фанати, буде присвячений її чоловікові Бену Аффлеку. Майже 20 років тому Лопес випустила альбом This Is Me… Then ("Це я...тоді"), написаний під час її стосунків та заручин із актором.
Посмотреть эту публикацию в Instagram"Назву колекції та асортименту продукції втілюють суть еволюції Дженніфер, саморефлексії та прийняття своєї справжньої сутності", - йдеться в анонсі випуску колекції.
На фото 54-річна Лопес постала в ефектному вбранні, змінивши нюдові комбінації, на комплекти з мереживом і панчохами, продемонструвавши у всій красі свою струнку підтягнуту постать.
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Нагадаємо, 15-річна донька Дженніфер Лопес продовжує перетворюватися на хлопця – дівчинку зняли папараці у хлопчиковому одязі та з тунелями у вухах.