“Чисте рейдерство“: клієнту ПриватБанку закрили депозитну картку без пояснення причини

Автор: Оксана Житнюк

Один з давніх клієнтів ПриватБанку поскаржився, що банк з невідомих причин закрив його рахунки. Про це він розповів на порталі Мінфін.

“Чисте рейдерство“: клієнту ПриватБанку закрили депозитну картку без пояснення причини - today.ua

За його словами, він є клієнтом ПриватБанку вже більше 10 років, має 2 карти: кредитну і депозитну. Оскільки депозитами він не користується, то, відповідно, і картою теж, але ось кредитку використовує регулярно. Клієнт заявив, що в п'ятницю йому прийшло повідомлення з банку про те, що його рахунки заблоковані. Після того, як він звернувся до "ПриватБанку", йому відповіли, що рішення банку було, згідно з установою від 2016 року, всі рахунки заблокувати. Тепер можна отримати свої гроші назад тільки через суд.

“Чисте рейдерство“: клієнту ПриватБанку закрили депозитну картку без пояснення причини

"Чисте рейдерство!" - заявив клієнт ПриватБанку.

Популярні зараз

Україна отримає одну з найкращих у світі систем ППО

Названо тарифи на газ з 1 травня: інформація від усіх постачальників

Укренерго запровадило графіки відключення електроенергії у всіх регіонах

НБУ оголосив про масове закриття банківских відділень

За його словами, таким чином банк може забрати гроші у будь-якого, і відмовити в оголошенні причини.

Він також повідомив, що буде змушений звертатися до прокуратури і НБУ, оскільки банк не має права блокувати рахунки без дозволу суду.

Сам ПриватБанк запропонував клієнтові вирішити це питання через суд, адже банку нібито не вдалося з ним зв'язатися для уточнення подробиць.

“Чисте рейдерство“: клієнту ПриватБанку закрили депозитну картку без пояснення причини

На це клієнт обурено відповів, що з ним ніхто не зв'язувався. Він сказав, що не отримав ані жодного дзвінка, ані повідомлення від компанії, і вимагає пояснень причини блокування.

Підпишіться на Today.ua, щоб бути в курсі останніх новин:

“Чисте рейдерство“: клієнту ПриватБанку закрили депозитну картку без пояснення причини

Нагадаємо, раніше "ПриватБанк" потрапив у черговий скандал через збій у роботі свого терміналу. За словами клієнтки, через термінал "ПриватБанку" вона поповнила карту на 500 гривень, однак зарахування так і не відбулося.