Today.ua

Чи варто купувати карбюраторний ВАЗ 2109 і що з ним робити далі

Допоміжне дешеве авто, яке не шкода, може стати розв'язання багатьох проблем, але підібрати таке буває досить складно. За грошима та станом часто підходять старі, але міцні ВАЗ 2109, проте багатьох від такої покупки відвертає карбюраторний мотор. Здається, запчастини буде неможливо знайти, та й майстри в автосервісі відмовляться розбиратися з такою давниною.

Тим часом ВАЗ 20109 — справді одна з найзбалансованіших і найвдаліших машин радянської доби. Якщо вдалося знайти таке авто з цілим кузовом, за смішні гроші можна отримати автомобіль високої прохідності, здатний виконувати безліч завдань. І запчастини ВАЗ 2109 досі зовсім не в дефіциті, наприклад їх можна купити ось тут: https://avto.pro/catalog/lada/2109. А були б запчастини, проблеми із карбюратором можна вирішити.

Просто взяти — і поміняти

Кардинальний метод — купити на авторозбиранні інжекторний аналог двигуна для цієї моделі і просто поміняти. Можна навіть не весь двигун, а лише впуск. Однак такий ремонт здатний збільшити ціну покупки вдвічі та забрати чимало часу на пошуки деталі та майстра. Замість інжекторного мотора, старий, барахлячий карбюратор можна замінити на новий. У продажу вони доступні, але якість таких карбюраторів у своїй масі низька, часто вони мають брак і працюють ще гірше, ніж старі, перевірені.

Почистити та налагодити

Налагоджений карбюратор може працювати не гірше за інжекторний пристрій, а процес налагодження вимагає лише найзагальніших уявлень про пристрій вузла. Однак перед тим, як шукати фахівця, карбюратор необхідно почистити. І зробити це доведеться власноруч — автосервіси таких робіт не проводять.

Етапи очищення

  1. Зняття та зовнішнє очищення від бруду та мастила.
  2. Повне розбирання: тут головне не забути, що звідки було викручено. Для цього процес варто фіксувати на фото та схематично на папері.
  3. Промивання та продування — всі великі деталі складаються у відро, заливаються ацетоном (можна в суміші з бензином або уайт-спіритом) і залишаються на добу. Через добу деталі треба витягти, струсити та продути стисненим повітрям усі отвори. Для цього підійде компресор для пневмоінструменту або шин з тонкою насадкою.
  4. Заміна гумових деталей – для цього треба придбати ремкомплект для карбюратора. Окремо може знадобитися поплавець та запірний голчастий клапан, проте спочатку варто оцінити їхній стан.
  5. Зворотне складання — за фотографіями і схемами, зробленими в процесі аналізу.

Останнє, що залишиться: виставити рівень палива, налаштувати пусковий пристрій та обороти холостого ходу. Автолюбителі можуть зробити це самі або без особливих труднощів знайти майстра.

.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ