На сьогоднішній день досить часто мотори розробляються з урахуванням економічності та екологічності, а споживчі характеристики при цьому йдуть на дальній план. В результаті знижується надійність двигуна. Експерт назвали 5 головних факторів, які впливають на зниження ресурсу двигуна.
Зниження обсягу камер згоряння
Це зменшує викид шкідливих речовин в атмосферу. При цьому зазначена потужність мотора забезпечується за рахунок збільшеного ступеня стиснення, що дозволяє поліпшити швидкість згоряння.
Ступінь стиснення обмежений паливними характеристиками і матеріалами, з яких зроблені механізми поршневої групи. Якщо ступінь стиснення збільшується на третину, то вплив на поршень і рухливі частини виросте вдвічі. Саме тому в легкових автомобілях оптимальними споживчими властивостями володіють 1,6-літрові 4-циліндрові двигуни.
Застосування поршнів з короткою спідницею
Логіка виробника полягає в тому, що чим менше поршень, тим легшим він буде. Завдяки цьому він забезпечує більшу віддачу і ефективність. Скорочення спідниці поршня в поєднанні зі зменшенням плеча шатуна призводить до зростання навантаження на стінки циліндрів. На високих оборотах такий поршень іноді може пробити масляну плівку і зіштовхнутись із металом циліндрів.
Турбонаддув на малооб'ємних моторах
Найчастіше зустрічається турбонаддув, що працює на енергії вихлопних газів для обертання центростремительной турбіни. Температура в ній досягає 1000 градусів. Знос буде залежати від об'єму літрової потужності мотора - чим він більший, тим сильніший знос. Частіше за все турбоагрегат ламається на порозі 100 тисяч кілометрів.
Відсутність прогріву двигуна в морози
Сучасні мотори можуть починати роботу без прогріву завдяки новітнім системам впорскування. Але при зниженні температури навантаження на деталі різко зростає, саме тому двигуну потрібно прокачати масло і прогрітися хоча б хвилин п'ять. Втім, через екологічні вимоги виробники опускають цю рекомендацію, що призводить до скорочення терміну служби шатунно-поршневої групи.
Система "старт/стоп"
Її було створено для відсікання режиму холостого ходу, при якому в атмосферу викидається чимало шкідливих речовин. Як тільки швидкість автомобіля падає до нуля, система відключає двигун. Проблема в тому, що кожен мотор розрахований на певну кількість пусків. Без цієї системи за 20 років двигун запуститься близько 100 тисяч разів, а з нею - близько 10 млн разів.
Нагадаємо, раніше ми назвали 4 головних проблеми турбодвигунів.