На днях Черкаський автоскладальний завод почав виконувати замовлення ЗСУ щодо постачання нових автомобілів. Наразі це пікапи Богдан-2351. Їх використовують у складі супроводу патрулів СММ ОБСЄ, а також як автомобільну базу для комплексу контрбатарейної боротьби AN/TPQ-49.
Ці пікапи під час дослідної експлуатації в районах проведення Операції об’єднаних сил навчили різним військовим "професіям". Модель "Богдан-2351" складено на шасі пікапів Great Wall Winglе 5. Спеціально для наших умов машина отримала посилену ходову частину і рульове керування. Також позашляховики отримали застосування в артилерії та протитанкових підрозділах, що підвищує їхню мобільність.
У рух пікап приводить 143-сильний турбодизель GW4D20. Машина комплектується потужною сталевою решіткою – т. зв. “кенгурятником” спереду і широким сталевим бампером ззаду. Про кількість складених машин Богдан-2351 для держоборонзамовлення не повідомляється.
[gallery size="medium" td_select_gallery_slide="slide" ids="81633,81634,81635"]
Нагадаємо, фігурант резонансного розслідування про корупцію в “Укроборонпромі” та колишній перший заступник секретаря РНБО Олег Гладковський повернувся на посаду керівника корпорації "Богдан". Наразі він курує роботою імпортерських і дилерських підприємств, відповідає за стратегію автомобільних заводів в Луцьку та Черкасах.
Зазначимо, Гладковський очолював "Богдан" від моменту його створення в 2005 році до початку роботи в Раді національної безпеки і оборони.
Today.ua повідомляв, що 4 березня президент України Петро Порошенко підписав указ про звільнення Олега Гладковського з посади першого заступника секретаря РНБО. Це сталося після того, як ім’я сина Олега Гладковського спливло під час журналістського розслідування за корупційними схемами в оборонній сфері.