ПриватБанк потрапив в неприємну ситуацію через відгук клієнта про зміни щодо надання кредитного ліміту на банківській карті. Негативний відгук на роботу державного банку був залишений в рубриці «Відгуки» на сайті Мінфіну. Клієнт ПриватБанку висловив невдоволення, що в любий момент державний банк може обнулити кредитний ліміт.
"Банк без попередження може ліміт по карті весь обнулити. Не маючи на те підстав. Оператор причин не називає... Для чого видавати кредитну карту? У мене ідеальна кредитна історія, немає ніяких порушень..." - написала клієнтка Приват24.
У свою чергу, служба підтримки ПриватБанку пояснила клієнту, як можна збільшити шанси на отримання бажаного ліміту кредитних коштів:
"Ми розуміємо, що зміна кредитного ліміту на картці без вашої ініціативи неприємна... Давайте подивимося на це з іншого боку, рішення ще може бути змінене в майбутньому.
Для цього:
— продовжуйте активно користуватися послугами і продуктами ПриватБанку, особливо Універсальною карткою;
— можете надати документи, що підтверджують доходи.
Виконання цих простих рекомендацій значно збільшує шанси на отримання потрібного вам ліміту. Ми обов'язково надішлемо повідомлення про зміну ліміту".
ПриватБанк почав масово змінювати та обнуляти кредитні ліміти. Це видно з коментарів інших користувачів фінансової установи на сайті під вказаним дописом.
Раніше ПриватБанк почав розбиратися в скандальній ситуації, про яку розповіла одна з клієнток фінансової установи. Жінка повідомила, що не може забрати свій депозит, який вона оформила через «Терміновий Стандарт» на 7 місяців через Приват24.