Найбільший американський інтернет-магазин Amazon розпочав розслідування з приводу того, що співробітники компанії брали хабарі в обмін на конфіденційну інформацію стосовно продажів. Про це повідомляє «ВВС-Україна» з посиланням на видання Wall Street Journal.
Зазначається, що незалежні продавці також отримували можливість видаляти негативні відгуки і відновлювати видалені акаунти за хабарі в розмірі від 80 до 2 тисяч доларів. Особливо поширеною така практика була в Китаї.
У компанії наголосили, що вимагають від співробітників дотримуватися високих етичних стандартів. Порушникам загрожує звільнення та юридичні або судові санкції. Також покарають і продавців, які вдавалися до нечесних дій. Так, їх акаунти та відгуки про товари видалять, а кошти «заморозять».
Згідно з даними Wall Street Journal, Amazon розпочала розслідування у травні цього року, дізнавшись про наявність такої практики в Китаї. Щоб зв'язатися зі співробітниками компанії, незалежні продавці скористалися китайським додатком для обміну повідомленням WeChat.
Близько половини товарів, які зараз продають на платформі Amazon, пропонують сторонні продавці.
Раніше повідомлялося, що засновник Amazon пожертвує $2 млрд на допомогу безхатченкам.