Vodafone, один з найпопулярніших мобільних операторів в Україні, був визнаний найкращим на щорічній премії Effie Awards Ukraine. Новий тарифний план компанії, який був запущений влітку, отримав три нагороди від компетентного журі.
Тариф Joice від Vodafone орієнтований в основному на підлітків, яких рекламісти вважають однією з найскладніших категорій. Однак, мобільному оператору вдалося долучити молодь до своїх послуг.
У новому тарифному плані Vodafone пропонує 6 гігабайт високошвидкісного інтернету, а також 600 хвилин на розмови по Україні і Польщі. І все це за 100 гривень в місяць. Абоненти отримують безлімітний трафік на використання популярних сервісів, таких як YouTube, Instagram, Facebook, twitter, Telegram, Viber, Snapchat, Skype, Netflix, Tik Tok, Vodafone TV, MEGOGO, та інші.
Vodafone отримав золоту нагороду в номінації "Зірки в рекламі" за співпрацю оператора з групою "Время и Стекло". Сріблом Vodafone був нагороджений у номінації "Запуск продукту/послуги". Таким чином, експерти з журі відзначили майстерність рекламників, яким вдалося завоювати складний сегмент аудиторії - підлітків, на яких, як правило, не діють стандартні рекламні стратегії. Бронзу компанія отримала в номінації "Телекомунікаційні послуги" - нею був відзначений феноменальний успіх рекламної кампанії в цілому.
Нагадаємо, Vodafone запустив програму бонусів для допомоги хворим дітям.